2013. február 12., kedd

Szabó Balázs

Sziasztok!
 Szabó Balázsnak hívnak, a G10C/9B osztály régi részlegének vagyok a tagja. Általában vagy pörgök ezerrel, és kikészítem az osztálytársaim a kreatív idegen nyelv használatommal, vagy pedig zombiként vonszolom magam egész nap. Nemrég csatlakoztam az újsághoz, reményeim szerint a pörgős napjaimon sok érdekes témával bombázlak majd benneteket.  Hét évig szintetizátoroztam, ebből adódóan imádom a zenét. Sok fajtát hallgatok, de leginkább a rockot szeretem. Kedvenc együtteseim a Hollywood Undead és a Linkin Park. A rock/metal zene szeretete meglátszik a filmnézési szokásaimon is. Bolondulok a horror filmekért és történetekért, éppen ezért, szívesen írnék filmajánlót egy jó kis horrorból.
Szabadidőmben imádok írni, olvasni, kockulni, zenét hallgatni és a barátaimmal lógni. Van két blogom, egyiket az osztálynak hoztam létre, a csapat összetartása végett. A másik egy „mesekönyv”, melyben fantáziám sötét szüleményeit írom ki magamból. Ezért is neveztem el Horror Álmoknak.
Jelenleg ennyit tudok mondani magamról, remélem, hamar megtalálom a stílusom, és a MoHa egyik sikeres írójává válok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése