2012. március 25., vasárnap

Öltözz kedvedre!


Piros cipő, sárga harisnya, zöld szoknya és lila felső, egy világoskék hajpánt?! Kiskoromban nem érdekelt a divat. Úgy néztem ki, akár egy papagáj. Így éreztem jól magam a bőrömben. Ám amióta a gimnáziumba kerültem egyre nagyobb figyelmet fordítok a megjelenésemre. A legapróbb részletekre is odafigyelek. A cipő egyezzen meg a szoknyával a blúz pedig a harisnyával. De ki győzi ezt anyagilag? A TeszVesz-en az olcsóbban beszerzett női ruhák százszorta ízlésesebbek a márkás, drága daraboknál. Nevetséges áron hozzájuthatok az elvárásaimnak megfelelő holmikhoz. Könnyen találok olyan cuccot, ami úgy van kiszabva, ahogy nekem tetszik, és olyan díszítésekkel van feldobva, ami tökéletesen illik a stílusomhoz. Kedvemre válogathatok a számos gönc közül. Itt gusztusomnak megfelelően találok cipőket is. Év eleje környékén kapott el a cipőmánia. Sohasem foglalkoztam ennyit a topánkákkal. Nem fordítottam ennyi időt rá. Most pedig azt veszem észre, hogy a kirakatokban szinte csak a lábbelik térítik el a figyelmem az utcán történő dolgokról. A rohamosan változó divat is lehetetlenné teszi, hogy ruhásszekrényünk tartalma állandó maradjon. Egy ideig követtem a módi öltözetet, ám beleuntam. Rádöbbentem, hogy mások döntenek helyettem. Mások mondják meg, mit vegyek fel. Megfosztottam magam az egyéniségem kibontakozásától. Így lemondtam a divat követéséről. Sokkal jobb, mikor az ember maga állítja össze ruhatárát. Nagyobb harmóniában van önmagával és a hétköznapok is színesebbek számára. Mikor az utcán meglátnak, és igen erősen megnéznek, nem foglalkozom vele, mosolyogva megyek tovább, gondolván: Ma is sikerült egyéni hacukát magamra ölteni.

Ez a bejegyzés a TeszVesz blogger versenyén indul:
www.teszvesz.hu/bloggerverseny
Jelentkezz Te is!


NewC

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése