2012. március 5., hétfő

Valentin napi versíró verseny eredménye

Mindhárom vers írója jutalomban részesül, melyet holnaptól lehet átvenni Szabó Ágnes tanárnőtől!
Az eredmény a következő lett:
A közönségdíjas vers a Facebook oldalon kapott like-ok alapján az alábbi alkotás lett:
Valentin napra

Valentin nap ra mit adhatnék,
mi szerelmemet kimutatná?
Egy kedves plüsst talán,
melyből sok díszíti már szobád?

A legjobb egy vers,
mely igazán személyes.
Megleled e pár sorban,
szívem érted miért is dobban.

Jól tudod, hogy szeretlek,
minden percben téged kereslek.
Ezért most szívem Neked dobog,
Boldog Valentin napot!
A zsűri pontozása alapján a következő vers lett az első:
Szerelem

Megvívtam csatámat, dúló érzelmekkel
Azt hittem varázslat, mely ámít e képekkel
Elvette tudatom, elengedi lelkem
Széttépi haragom,Összezúzza testem

Ez már az enyém, érzem a szívemben
Hogy nem hagy el többet és itt él bennem
Eddig egész voltam, lábam földön ragadt
De most bennem rebeg egy isteni sugallat

Az, hogy bármit vágyok nem kell tovább mennem
Mert minden az enyém, ha ő áll velem szemben
Testem lelkem remeg, ahogy érzem lelkét
Most már elérhetem a szerelmesek egét

Tekintete megért, ajka hívogat
Hogy valóra váltson szív béli álmokat
így lettem egész, hogy elvehette tőlem
A szívem kapujának ő lett védő őre

T-R Alex
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése