2012. január 8., vasárnap

Nagy István Dávid

Bemutatkozás
Az én nevem Nagy István Dávid. Most egy csöpp információt kéne adnom magamról, de szerintem az embernek saját magát legnehezebb bemutatnia. Azért megpróbálom. Szeretem, ha pörög az élet, ezért rengeteg hobbim van. Diákönkormányzati tag vagyok, és amint eme rövidke írás is mutatja az iskolaújság szerkesztésében is aktívan részt veszek. Iskolán kívül szeretek rajzolni (igaz nem igazán tudok, de próbálkozom). Imádok a haverjaimmal lógni és hülyéskedni. Szeretem a jó társaságot, amit az iskolaújságnál és a DÖK-nél meg is szoktam találni. Sportolásra mostanában sajnos kevés időt tudok fordítani, de a napi testmozgásnak mindig találok pár percet. A zene számomra létszükséglet. Általában rock számokat hallgatok, de szívesen meghallgatok mást is. Jelenleg 12-edikesként koptatom a padot az iskolában, de jövőre szeretném, ha ez megváltozna. Remélem sikerült egy kicsit átadnom magamból ebben az írásban.

by slinya


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése