2012. január 8., vasárnap

Fagyal Bence

Bemutatkozás
Előszó: Káposzta
Egy szép gyönyörű esős viharos éjszakán láttam meg a holdvilágot. Azon nyomban megmutattam a vélemyénemet ennek a világnak amire valamely felsőbb síkról száműztek ide. Nem más volt ez mint a hátsófelem amit azóta is mutatok a legtöbb embernek. Meghatározta egész eddigi életemet ez a pillanat , soha többet nem születtem meg kivéve naggyon részegen de az a hubertus sör kombinációnak tudható be . Woody Allen egyik jelmondata szerint élek miszerint " Visszakívánkozok az anyaméhbe , bárkiébe! " . Most kihagyom az unalmas részekent például a Nobel-békedíj átvételét meg egy tíz gyermekes család megmentését egy erdőtűztől törött karral . Most (írok) írtam pár cikket egy iskola újságnak . Életem teljesen teljes nyugodtan várhatom a Nirvánát , szoktam hallgatni is.
Utószó: Káposzták.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése