2012. december 5., szerda

Levél a Mikuláshoz



Kedves Mikulás!
A nevemet nem árulom el, mert nem szeretném, ha sérülnének a személyiségi jogaim, de azért remélem tudod, hogy ki vagyok. Az idén tudnál egy kicsit korábban jönni? Tényleg nagyon jól viselkedem, de már nem bírom sokáig. Szerintem tavaly elvesztetted a kért játékok listáját, mert sajnos nem azokat kaptam, amiket szerettem volna. De ez biztos az ügyetlen manóid hibája! Az idén is szeretnék egy pár dolgot, de mivel te vagy a Mikulás biztos tudod őket. Ha lehet, most az én ajándékaimat ne a manóidra bízd, kicsik és sunyi a tekintetük. Nem gondolkoztál még el rajta, hogy megbízhatóbb munkatársakat keress? De a te dolgod… Előre is köszönök mindent.

U.I: Mit szeretnél jobban, mit hagyjak neked: édességet, tejet, pizzát vagy sört? Apa szerint a pizzát szereted a legjobban. Írj vissza gyorsan!
By Slinya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése