2012. május 22., kedd

Egyéjszakás kaland

Barátság extrákkal vagy valami más?

Legutóbbi cikkemben a fiú-lány barátság témaköre került terítékre. Előfordul időnként, hogy a legjobb barátok átlépnek egy láthatatlan határvonalat, és onnan már nincs visszaút. És akkor itt eveznék át a következő témára: az egyéjszakás kaland témájára.
A témának sokféle vetülete van. Az egyik ezek közül az, amikor régi jó barátok egyszer csak úgy döntenek, hogy egyetlen éjszakából még nem lehet baj, nem kötődnek ettől még egymáshoz, ez pusztán csak barátság, persze némi extrával. A kérdés csak az, hogy hány éjszaka, és mi lesz ennek a vége? Szerintem nagy eséllyel sérülés. Mert az egyik fél majd többet akar, a másik meg nem, és valakinek nagyon rossz lesz akkor.
Egy másik vetülete, amikor egy átbulizott éjszaka után, két vadidegen ember egy közös ágyban (jobb esetben, és itt nem térnék ki a szórakozóhelyen, vagy annak közelében történő eseményekre!) találja magát. Ekkor még nagyon jó minden, aztán a dolgok végeztével már egy kicsit kínosabb.
A dolog mindenképpen etikai megfontolás kérdése, van, akinek bejön, mert nincsenek kötöttségek, van, aki sosem tenné.
Ti mit gondoltok? Belemennétek?

2 megjegyzés:

  1. Én belecsöppentem egy ilyen buli utáni kalandba,de úgy,hogy ismerjük a sráccal már régóta egymást,mivel az egyik jó barátomnak a bátyja,aki 8évvel idősebb nálam! Egy szórakozóhelyen beszélgettünk elsőnek arról,hogy ő nagyon szimpatikusnak talál,DE! nem szeretne kapcsolatot csak alkalmit! Beleegyeztem,hisz nem tudtam,hogy mire vállalkozok,mivel soha nem volt alkalmi kapcsolatom,nem tudtam,hogy milyen is az....Kétszer volt köztünk komoly dolog,de is kis incidens miatt megszakadt a kapcsolat,de én gondoltam rá és mikor úgy nagyjából kivertem a fejemből,Ő megint keresett...Találkoztunk,megbeszéltük a dolgokat és elmondta,hogy mindennap gondolt rám! 3 vagy 4 órahosszát beszélgettünk, elmondtunk egymásnak egy csomó dolgot,volt sok közös témánk,nagyon egy hullámhosszon voltunk,de nem volt köztünk a csókon kívül semmi! Azt gondoltam ezután a beszélgetés után,hogy komolyabbra fordul a dolog hisz sok mindent megtudtunk egymásról,közelebb kerültünk egymáshoz.DE!nem így volt,ő nem keresett és nem válaszolt az üzeneteimre és SMS-emre(2üzi facen,1 sms). Közben megtudtam,hogy van egy lány,akivel nagyon jóba lettek,együtt járnak bulizni vidékre,sokat beszélgetnek...(nem helybéli a lány) eldöntöttem,hogy elfelejtem,de nehéz volt mivel minden héten legalább 3-4x megfordulok náluk az öccse miatt és azért valahol miatta is! :( Mikor már nagyon jó úton haladtam az elfelejtéshez,akkor megint keresett,újra előjöttek a dolgok,de nem restelltem megkérdezni,hogy van e csaja,de azt mondta nincs! Én persze elhittem,de a napokban teljesen váratlanul este beállítottam hozzájuk és meghallottam,hogy azzal a bizonyos lánnyal beszélget skypeon,mikor meglátott rögtön lesütötte a szemét és halkan megszeppenve köszönt. Na akkor megint eldöntöttem,hogy el kell felejteni,de azóta tényleg teljesen váratlanul el kellett mennem hozzájuk anyukájának segíteni.Otthon volt és olyan édes volt velem,poénkodott bókolgatott a szülei előtt! Jaaa...és a napokban kitett egy olyan idézetet facebookra,ami arról szól,hogy nem meri elmondani az érzéseit,de mire eljut odáig késő lesz! Teljesen tanácstalan vagyok! Neki nem jelentett semmit az a sok beszélgetés!? Meg hát maga az,hogy volt köztünk nem is kevés dolog...!!!? Meg,hogy nem csak egyszer beszélgettünk ilyen komolyan,egy csomószor hülyéskedtünk,marhultunk,nevetgéltünk..nekem ez sokat jelentett!Vajon neki is? Annyira szeretem,de nincs alkalmam elmondani neki,én meg nem keresem fel,hogy találkozzunk,de ő se fog engem!!! Teljesen tanácstalan vagyok,mert közben félek a visszautasítástól is! Most mitévő legyek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kommentelő!
      Az egyéjszakás kaland arról szól, hogy két ember együtt tölt egy meghitt éjszakát, aztán másnap mint ha mi sem történt volna, kötöttségek nélkül folytatják az életüket, még akkor is, ha ismerik egymást. Igazán nem szeretnélek elkeseríteni, de ha tudnád hány ilyen srác jár-kel az utcán... Nagyon jól kijöttök, szinte a lelki társad is lehetne, időnként felkeres, jól elvagytok, de minden alkalommal közli veled, hogy ő nem szeretne egy éjszakánál többet. Te belemész, mert reménykedsz, aztán ő újra és újra eltűnik. A lányok szeretnek kötődni, ezért is van az sokszor, hogy egy egyéjszakás kalandból hirtelen csak azt veszed észre, hogy valamiért fáj ott legbelül. Mert másnap nem keres. A fiúk ezzel szemben sokszor, ha azt mondják, azt is gondolják. Nem kertelt, felajánlotta, hogy néha, minden kötöttség nélkül együtt lehettek, ha neked is megfelel, te pedig belementél.
      Biztos vagy benne, hogy az idézet neked szólt?
      Szerintem próbáld meg vele egyértelműen tisztázni a helyzetet, és ha úgy látod jónak, inkább lépj tovább, mielőtt még jobban belebonyolódsz. És hidd el, a visszautasításnál is van rosszabb: a reménykedő várakozás egy reménytelen helyzetben...

      Törlés