2013. augusztus 17., szombat

Sztárvilágba csöppentünk megint!


Fotó: Bögös Csenge

Interjú Mádai Viviennel


Igen-igen, sztárvilágban voltunk, ugyanis ismét részt vettünk a minden évben megrendezett Országos Sajtófesztiválon Budapesten. Számomra ez az egész Médianap - csakúgy, mint tavaly - egy hatalmas "buli". Most is nagyon sok  sztár jött el a nagyszabású rendezvényre. Többek közt Radics Gigi, aki személyes kedvencem volt az elmúlt Megasztár három szériájából, emellett a Voice cimű tehetségkutatóból Pál Dénes és Agrárdi Szilvia is megjelent. A Showder Klub egyik humoristája, Felméri Péter kápráztatott el minket vicceivel és a poénáradatokkal.

A sztárokkal interjúkat, vagy akár közös képet is lehetett készíteni szabadon. Összefuthattunk műsorvezetőkkel is: Pataki Zitával, Mádai Viviennel, D.Tóth Andrással, Vujity Tvrtkoval, Till Attilával.

Persze a sok „munka” mellett, felpezsdítette a hangulatot Radics Gigi félórás koncertje.

Időközben sikerült Mádai Viviennel egy kis interjút is készítenem. Vivi nagyon közvetlen volt, és olyan dolgokat is elmondott, amiket nem is gondoltam volna róla. Először megkérdeztem, hogy mi a hobbija, ami leginkább kikapcsolódást nyújt számára.

Vivi: Meg kell hogy mondjam, nagyon szeretek festeni, bár azért nem hiszem hogy olyan jól tudok, de leginkább ez az, amit szeretek mint elfoglaltság.

Én: Mi az, ami kitölti a mindennapjaidat most? Mivel foglalkozol jelenleg?
Vivi: Most épp a Nemzeti Múzeum Sajtóját csinálom, ebben segítkezek, és nemsokára a Múzeumok Majálisára készülünk, az Mtv-n vezetek műsort - a Legenda cimű műsort Harsányi Levivel. És ha minden jól megy, már azért mondhatom, diplomázok a Színház és Színművészeti Egyetemen is.

Én: Ha van pár nap szabadidőd a munka mellett, mit csinálsz? Esetleg családdal vagy?
Vivi: Igen, mindenképpen a család. A családom Füreden él, és én is ott nőttem fel. Megpróbálok a lehető legtöbb időt ott tölteni, a szüleimmel, a kutyáinkkal a Balatonon. Számomra ez a legnagyobb kikapcsolódás a festés mellett.

Számomra ezek voltak a legfontosabb kérdések, amelyeket kérdeztem Vivitől.

A sok program mellett, eredményhirdetés is volt. Díjat ugyan nem kaptunk idén, de rendkívül megérte, hogy elmentünk. Szerintem minden fotós, újságíró, riporter tud fejlődni és tanulni egy ilyen rendezvényen, különösen aki majd a későbbiekben is a médiával akar foglalkozni.

Lia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése