2012. február 13., hétfő

Valentin-napi versíró verseny

A Versíró versenyre beérkezett pályaműveket a facebook oldalunkon is olvashatjátok. Az a vers lesz a nyertes, amelyik a legtöbb like-ot kapja. 

a MOHA facebook oldala


Valentin napra

Valentin nap ra mit adhatnék,
mi szerelmemet kimutatná?
Egy kedves plüsst talán,
melyből sok díszíti már szobád?

A legjobb egy vers,
mely igazán személyes.
Megleled e pár sorban,
szívem érted miért is dobban.

Jól tudod, hogy szeretlek,
minden percben téged kereslek.
Ezért most szívem Neked dobog,
Boldog Valentin napot!



Szeretlek Téged!

Szemedbe nézek és azt látom
mire valóban vágyom.
A társra, akit álmomban láttam,
az életre, amire nagyon vártam.
Hiszem, hogy együtt legyőzünk mindent
Szerelmünk túléli a legnagyobb tengert.


Kedves olvasó Régóta vannak érzéseim amiket leírok. Eddig a szerelem nem volt köztük. Sőt tagadtam is a létezését. Most egy torpedóként robbant bele életembe, és ki kellett írnom magamból. Ez a mű nem szerelmes vers, inkább vers a szerelemről. Aki érezte már az megérti amit írok, aki nem az sosem fog magától rájönni :)


Szerelem

Megvívtam csatámat, dúló érzelmekkel
Azt hittem varázslat, mely ámít e képekkel
Elvette tudatom, elengedi lelkem
Széttépi haragom,Összezúzza testem

Ez már az enyém, érzem a szívemben
Hogy nem hagy el többet és itt él bennem
Eddig egész voltam, lábam földön ragadt
De most bennem rebeg egy isteni sugallat

Az, hogy bármit vágyok nem kell tovább mennem
Mert minden az enyém, ha ő áll velem szemben
Testem lelkem remeg, ahogy érzem lelkét
Most már elérhetem a szerelmesek egét

Tekintete megért, ajka hívogat
Hogy valóra váltson szív béli álmokat
így lettem egész, hogy elvehette tőlem
A szívem kapujának ő lett védő őre

T-R Alex





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése