2011. október 2., vasárnap

Bringáztunk a Balatonnál

A madarak csiripelése, a napsugár fénye, ereje simogatta át testünket, mint édesanyánk meleg keze, a szembe jövő kirándulók kedves köszönése, a hajnali vonatkerekek zörgése, csattogása, a pedálok kattogása, az autók suhanó szele, az emelkedőre fel-le kerekezés, a barátságos arcok, a gyönyörű kék hullámok hívogatása mosolyt, jókedvet csalt a csapat arcára.

Tanárok, felsősök, gimisek mentünk a kerékpáros vándortáborba, Balatonalmádiba. A tábort Szabó Tamás Igazgató Úr vezette. Naponta kb. 30-35 km-t tekertünk fel és le, ha már fáradtunk az emelkedőn, akkor azzal biztattunk egymást, hogy mindjárt lefelé gurulunk. Az északi parton bicikliztünk, de feljebb is mentünk Süvegig. Délután nagyon jól esett a tóban fürödni, játszani. Az esti beszélgetés és a kocka játék nagyon szórakoztató, érdekes volt, a csapat még jobban összekovácsolódott. Barlangokat, templomokat, kutakat, várakat, buddhista sztupát látogattunk meg, sőt még borkóstolón is részt vehettünk. A pihenés, alvás kollégiumokban, iskolákban, sátrakban történt. Ha teheted ne otthon ülj, hanem gyere el velünk, érezd jól magad, nem fogod megbánni! Várunk jövőre!