2014. november 15., szombat

Az iskola arca



fotó: Bögös Csenge

Interjú Jákó Mónikával


Minden móriczos tudja, hogy volt egy verseny, ahol azért vettek részt diákok, hogy egyikük az iskola arca legyen. A versenyt Jákó Mónika, G.9. A-s tanuló nyerte. Most vele készítettem interjút, melyben elmond néhány dolgot magáról és arról, hogy milyen érzés volt részt venni a versenyben.


Mi inspirált arra, hogy jelentkezz az iskola arcának?
Anyukám és a barátom biztatott, hogy jelentkezzek. Enélkül nem lett volna hozzá elég önbizalmam.

Mit éreztél, amikor megtudtad, hogy nyertél?
Boldog voltam, és rögtön felhívtam az anyukámat, hogy elmondjam. Mind a ketten nagyon örültünk, és meglepődtünk.

Féltél, hogy esetleg nem te nyersz?
Nem féltem, mert úgy indultam, hogy nagyon tétje nincs, és vagy én nyerek, vagy nem.

Vettél már részt régebben ilyen jellegű versenyen?
Ilyenen, amin fényképet kellett beküldenem magamról, még nem.

Te magad szoktál fényképezni?
Igen, de leginkább csak közösségi oldalra.

Szabadidődben mit szoktál csinálni?
Nagyon sokat fényképezkedek és túrázok. Szeretek még hajakat és körmöket is csinálni.

Miért pont a Móriczot választottad?
Mikor eljöttek az általános iskolánkba bemutatni az iskolát, már akkor nagyon megtetszett, főleg a sok sportválaszték. Majd később eljöttünk a nyílt napra megnézni, és itt már maga az iskola is tetszett. Annak is örültem, hogy van kollégium.

Szeretsz sportolni?
Szeretek. Főleg futni és kosarazni szoktam.

Sportversenyen voltál már?
Igen voltam. Csapatban voltunk és jó érzés volt, hogy egy jobb helyezést is elértünk.

Eddig hogy tetszik az iskola?
Nagyon tetszik, főleg a sok sport és a versenyek, amin a diákok megmutathatják milyenek, vagy épp mit tudnak. És hogy sok, változatos lehetőség van az iskolában.

Vannak esetleg modellkedéssel kapcsolatos terveid?
Már gondolkodtam rajta, és szeretnék is, de a magasságom sajnos nincs meg hozzá.

Hogy érzed magad a kollégiumban?
Nagyon szeretem a kolit, mert megvan minden, ami a tanuláshoz szükséges, és a tanárok is nagyon rendesek és segítőkészek.

Jobb, mint amire számítottál?
Persze. Először azt hittem, hogy olyasmi lesz, mint egy börtön. Nem olyan, mint otthon, de attól még jó.

Milyenek a szobatársaid?
Nagyon kedvesek és segítőkészek. Mivel többnyire felsőbb évfolyamra járókkal vagyok egy szobában, így sokat tudnak segíteni a tanulásban is.

                                                                                                       Lexa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése