2012. november 28., szerda

Interjú egy gólyával



Sziasztok! Hoztam nektek egy interjút, amiben unokaöcsém válaszolt néhány kérdésemre, hisz ő is gólya:
– Miért ezt a sulit választottad?:)
– Egyrészt mert a nővérem ajánlotta, aki négy évig ide járt, és nagyon szerette, másrészt meg mert ez a középiskola is ugyanolyan érettségit ad, mint akármelyik.
– Olyannak érzed ezt a sulit, amilyenre számítottál? Milyenek az osztálytársak? Van-e kialakulóban osztályközösség?

– Igen, teljes mértékben ilyenre számítottam, egy kicsit még jobb is. Szerintem a lehető legjobb osztályt kaptam, itt van az összes barátom, mindenki, akivel szeretek együtt lenni…  Persze hogy alakul a közösség, mindenkinek vannak barátai / barátnői, akikhez szünetben odamegy beszélgetni.
– Milyen különórákra jársz itt az iskolában? Mi az, amit már az elején eldöntöttél, hogy te arra szeretnél és fogsz is járni?:)
– Szertornázok és atlétikázok. :)Én már úgy jöttem ide, hogy szertornára és atlétikára fogok járni, ha törik, ha szakad, és hál’ istennek, sikerült is.
– Imádsz sportolni… Hol akarsz majd továbbtanulni? Gondolom, ezen a téren szeretnéd folytatni…
– Igen, mindenképp. Nagy álmom, hogy Pesten valami sporttal foglalkozó egyetemre járjak, és mindent megteszek, hogy sikerüljön. Aztán a végén, ha minden összejön, testnevelő tanárként szeretnék elhelyezkedni.
– És úgy gondolod, megkapsz mindent ehhez az iskolától, oktatás szempontjából?
–Teljes mértékben, úgy érzem, a lehető legjobb tanár keze alatt vagyok nap mint nap! :)
– Milyen elsősnek lenni? Milyen a többi diák közt neked gólyának lenni?
– Először szégyelltem, de aztán rájöttem, hogy jó buli, és a gyólyafeladatok is tetszettek… Örülök,  hogy van ez a szokás, legalább jobban összehozza az elsős osztályokat, alig várom, hogy másodikos legyek, és én „szívassam” a gólyákat.:DD
– Nagyon örülök, sok sikert kívánok neked a tanulásban! Utolsó kérdésem: mennyire tetszett a gólyatábor? Milyen tipusú feladatokkal birkóztál meg te? Mennyire éreztétek jól magatokat?:)
– Nagyon jól éreztem magam, nagyon tetszettek a programok is. Remek volt a társaság, sok új arccal ismerkedtem meg, és sok új barátságot kötöttem.
Lia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése